Kompanija Allerin razvija integrisana tehnološka rešenja za preduzeća koja imaju cilj da pruže izuzetno korisničko iskustvo koristeći mobilne, veb, desktop i ugrađene uređaje. Za sebe kažu da pružaju tehnologiju i inženjering za inovativna i agilna preduzeća. Zato ne čudi što je korisničko iskustvo osnovna tema i bloga na njihovom zvaničnom sajtu. Naveen Joshi, koji u kompaniji radi na IoT rešenjima i Big Data analizi, razmatra mogućnost iskorišćavanja veštačke inteligencije u obezbeđivanju lojalnosti kupaca, kako bi se zahvaljujući njoj postigli dodatni benefiti i za kompaniju i za kupce.
Lice korisničke lojanosti se konstantno menja. Mada su nagrade i podsticaji i dalje važni u skretanju pažnje kupaca/korisnika, oni sve više traže da ih vide i čuju kao jedinstvene pojedince sa posebnim potrebama. Korišćenje veštačke inteligencije u obezbeđivanju programa korisničke lojalnosti je novo rešenje.
Implementiranje veštačke inteligencije u obezbeđivanju lojalnosti kupaca je jedini način na koji poslovni brend može da dosegne do milionskog auditorijuma, smatra Joshi i navodi da AI algoritmi mogu da izvuku potrebu pojedinca, nameru ili preferenciju u realnom vremenu. Na taj način ona može da pomogne analitičarima podataka u razumevanju svakog kupca kao pojedinca, pritom sklapajući hiljade ili milione interakcija radi stvaranja potpuno realizovanog seta podataka koji pruža nešto daleko izvan brojeva. AI kombinuje tehnologije kao što su prepoznavanje govora, upravljanje dijalogom, razumevanje prirodnog jezika itd. radi stvaranja inteligentnih asistenata…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.