Pametno korišćenje veštačke inteligencije u marketingu

0

Veštačka inteligencija zvuči poput naučne fantastike. Ipak, AI (artificial intelligence) je odavno ušla u proizvode i servise.

U martu 2016. kompjuter je prvi put nadvladao najboljeg svetskog ljudskog gospodara. To se smatralo još jednom prekretnicom na dugom putu do veštačke inteligencije. I pored toga, većina stručnjaka se slaže da je put za AI da postigne ljudsku ili super-ljudsku inteligenciju još uvek  dalek. Mišljenja se mnogo očiglednije razilaze kad je reč o tome koliko je taj momenat daleko i da li se eksponencijalni razvoj može očekivati.

Kako je to opisao Tim Urban  u svom postu na Wait but Why (http://waitbutwhy.com/).

Filozof Nick Bostom, oksfordski profesor, 2014. godine je objavio knjigu pod nazivom “Superinteligencija” (“Superintelligence), postavljajući tezu o kojoj se mnogo raspravljalo – da će AI zameniti ljude kao vrhunsku tačku života čim postigne intelektualnu superiornost. Za ovu tezu vezano je mnogo straha – straha od potencijalne, ili čak očekivane, superiornosti tehnologije. Međutim, Martin Recke , suosnivač NEXT-Konferenza, koji radi za SinnerSchrader, PR-Typ i Blogger,  u tekstu napisanom za “t3n” iznosi stav da se tehnološka scena u ovom trenutku bori sa važnijim pitanjima o prirodi ljudskosti…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.