Društvene mreže: Poslovna primena

0

Danas sve manje ima dileme da li su društvene mreže na Internetu zgubidanska aplikacija za arčenje radnog vremena ili realna poslovna prilika.

Pogotovo veće korporacije nemaju tu dilemu. MSP sektor se još uvek dvoumi  delom zbog potrebnih ulaganja, a delom zbog toga što ne veruju da je dovoljno njihovih klijenata aktivno uključeno u društvene mreže. Istraživanje koje je sproveo eMarketer pokazuje da je 57% punoletnih američkih online korisnika aktivno na društvenim mrežama, a prognoza je da će do 2014 taj procenat dostići 66%. Pre nego što pomislite „daleko je Amerika” podsećamo vas da je Facebook korisnika u Srbiji  krajem januara 2011. bilo preko 2.460.000, što je Srbiju pozicioniralo na visoko 43. mesto među 213 zemalja, uz porast broja naloga od 8% za samo mesec dana.

Problem je što je ova poslovna prilika sasvim nova u mnogim svojim pojavnim oblicima, a realna poslovna iskustva se tek skupljaju kod onih dovoljno odvažnih da zakorače u novo i neispitano područje. Milioni potencijalnih klijenata koji se okupljaju na nekim zajedničkim virtuelnim lokacijama jesu primamljiv izazov. Oni preduzetnici i direktori koji nisu a priori odbacili ideju o poslovnom nastupu na društvenim mrežama, privučeni omamljujućim brojevima o članstvu, skloni su da svoje prve korake (pokušaju da) naprave kao i sve dosadašnje  poslaćemo novogodišnju čestitku, kao i naš katalog, a pride i Misiju i Viziju naše Kompanije, na još 600 miliona adresa….

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply