Kompanija Telegroup je osnovana u aprilu 2001. godine kao integrator informaciono-komunikacionih mreža i sistema okrenut regionalnom tržištu zapadnog Balkana. S obzirom da je glavno polje njenog delovanja pružanje usluga konsaltinga, projektovanja, izgradnje i integracije infrastruktura namenjenih prenosu govora, podataka i slike (triple play) upravo izloženo najžešćim udarcima konkurencije, a samim tim i jedno od najdinamičnijih, pravi je izazov za stručne medije da pokušaju prodor u tajne uspešnosti poslovanja ove kompanije. O tome, ali i nizu drugih tema razgovarali smo sa Dianom Gligorijević, direktorkom marketinga Telegroupa, koja je, bez sumnje, i sama među zaposlenima u kompaniji čiji su rad, stručnost i iskustvo zaslužni za njen izuzetno dinamičan razvoj.
TeleGroup je jedna od kompanija koje su se izuzetno brzo razvijale. U čemu je tajna ovako dinamičnog razvoja?
Ko su vaši partneri sa kojima nastupate u realizaciji poslovnih projekata?
Ko su vaši klijenti i kakva je njihova vlasnička struktura?
U čemu se ogleda vaša strateška prednost u odnosu na konkurentske kompanije?
Šta našem tržištu mogu da donesu modeli komunikacije onako kako ih nudi TeleGroup?
Ono što budućnost donosi i domaćem i svetskom ICT tržištu svakako je povećanje ulaganja u inovativna softverska rešenja i sadržaje koji mogu ubrzati povratak investicija. Telegroup je uveliko ušao u razvoj softverskog inženjeringa za primenu mobilne telefonije u savremenom poslovanju. Kakva su vaša iskustva na tom polju?
Formirali ste specijalizovanu tehnološku kompaniju TeleGroup-DunavNET u čijem je fokusu kreiranje mPayment rešenja. Kako se razvijaju poslovi ove kompanije?
Kada su u pitanju finansijske transakcije bezbednost izbija u prvi plan. Recite nam nekoliko reči o tome čime je obezbeđena pouzdanost ovog rešenja?
Komentara (149 poslato):