Još 2011. godine, Yettel je lansirao aplikaciju koja je bila fokusirana na upravljanje potrošnjom i plaćanje računa. Danas, više od deset godina kasnije, ova aplikacija je postala digitalna platforma na kojoj korisnik sam može da uradi gotovo sve što i u bilo kojoj Yettel prodavnici.
To znači da korisnici mogu da plate svoj račun u nekoliko klikova bez provizije, pristupe listingu, promene paket ili kupe dodatke i roming pakete. Na raspolaganju su i usluge poput Eco bonusa i Safe neta, kao i HBO Max i Deezer, a od nedavno je moguće inicirati plaćanje parkinga u svim gradovima širom Srbije i karte za gradski prevoz u Beogradu.
Najpoznatiji „proizvod“ svakako je Yettel petak, koji se zasniva na principu „grebalice“ u kojoj svake nedelje korisnik osvaja nagradu. Nastao iz ideje zaposlenih na internom hakatonu kompanije pre pet godina, danas ovaj proizvod koristi više od 600 hiljada ljudi nedeljno. Nagrade u okviru Yettel petka podrazumevaju različite vrste promocija, pogodnosti za kupovinu kod odabranih partnera, kao i popuste za kupovinu telefona i dodatne opreme u Yettelu…
Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa.