Tri najvažnija faktora za dobru poziciju na Googlu

0

Nedavno je Andrej Lipatsev, viši strateg kvaliteta pretrage u Googlu, potvrdio nešto što smo odavno znali, ali što je opet prodrmalo SEO (Search Engine Optimization) zajednicu u svetu – dva najbitnija faktora kada je u pitanju pozicioniranje sajta u rezultatima pretrage na Googlu su sadržaj i dolazni linkovi.

Kao što je rečeno, ovo nije ništa novo. Kvalitet sadržaja i broj dolaznih linkova već se godinama smatraju osnovom svake dobre SEO optimizacije, ali način na koji je to saopšteno – bez okolišanja i izbegavanja odgovora ipak je malo zatekao sve. Google je, naime, poznat po tome da svoje karte drži čvrsto zatvorenim i izbegava direktne odgovore na pitanja o funkcionisanju svojih algoritama.

Uz prethodnu izjavu da je RankBrain, Googlov samoučeći sistem veštačke inteligencije, čija je funkcija da razume kontekst postavljenog pitanja i termina pretrage, treći najbitniji faktor za sortiranje rezultata, dolazimo do toga da sada direktno znamo tri najbitnija faktora koja utiču na poziciju našeg sajta i pojedinačnih stranica u rezultatima pretrage.

Ne treba se unapred preterano radovati, tih faktora ima preko 200, od poklapanja ključnih reči na stranici do brzine učitavanja sajta, ali i pored toga ovo je ipak velika stvar…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.