Studija slučaja: Rugby World Cup 2015 i Toshiba – Najbolji mogući doživljaj za sve

0

Svetsko prvenstvo u ragbiju 2015. („Rugby World Cup 2015“) najveći je turnir u 28godišnjoj istoriji takmičenja u ovom sportu. Kao događaj i manifestacija, Rugby World Cup je u neprestanom porastu od kada je turnir prvi put održan u Australiji i na Novom Zelandu 1987, a jedan od ključnih elementa njegovog uspešnog rasta na svake četiri godine je – primenjena tehnologija.

Ovaj turnir ne samo što okuplja veći broj timova nego u početku – sa 16, broj zemaljaučesnica povećan je na 20, iz svih delova sveta – već privlači više gledalaca, učesnika i interesovanja nego ikada ranije. Rugby World Cup je trenutno treći najveći internacionalni sportski događaj po broju gledalaca, sa 102 zemlje koja se takmiče u kvalifikacijama i očekivanom ukupnom posetom utakmica od 2,2 miliona navijača. Jedan od najvažnijih ciljeva organizatora, imajući sve to u vidu, je priređivanje fantastičnog globalnog spektakla i stvaranje izuzetnog doživljaja za sve zainteresovane učesnike – od navijača i fanova na stadionima, preko medija na preskonferencijama, do svakog gledaoca iz fotelje u sopstvenom domu, bio on u Urugvaju, Južnoj Africi ili bilo gde drugde…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.