Uvek sam se pitao kako to da kod nas u Srbiji ništa ne uspeva tako dobro kao u svetu. Nije važno o kom segmentu društva i privrede govorimo, situacija je manjeviše u svakom slična. Izuzetaka naravno ima, ali oni jednostavno ne negiraju ovo pravilo nego ga potvrđuju.
Već sam pisao o tome da je savremeni biznis digitalan. Dvadeset prvi vek je doneo velike promene u pristupu poslovanju, načinu kako se ono obavlja, kako se ostvaruje vidljivost vaše firme na tržištu, kako se stiču klijenti i posebno kako se zadržava njihova pažnja na vašem brendu i na taj način učvršćuje i širi postojeće tržište. Međutim, stiče se utisak da je, generalno, mali broj naših firmi svestan ove činjenice. Mnogi još uvek rade „po starom“ i malo toga su promenili u svom poslovanju, a propuštene prilike imaju svoju cenu…
Nedavna press konferencija, održana povodom otvaranja Sajma turizma u Beogradu, podstakla me je da se još jednom, po ko zna koji put, zamislim nad time u čemu to grešimo, zašto nema značajnijeg pomaka kada je ovakvo stanje u pitanju i na čemu bismo mogli još da poradimo kako bismo ga, bar za malo, promenili…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.