Mobilni zaposleni žele najnovije uređaje, najbolje aplikacije i isti onakav pristup koji su navikli da imaju dok se nalaze u kancelariji. Kompanije idu u korak sa nekim oblastima, ali po pitanju nekih drugih ulažu napore da bi ih dostigle.
Mi svi volimo naše mobilne uređaje, posebno oni od nas koji se oslanjaju na njih zarad posla. Oni nam omogućavaju da budemo povezani i informisani, ai sa smart mobilnom strategijom na licu mesta nam omogućavaju da radimo na najvišem mogućem nivou produktivnosti. Kompanije su zauzvrat svesne zahteva kreiranih mobilizacijom zaposlenih. Prošli su oni dani kada je IT kontrolisao krajnji računarski uređaj. Današnji korisnici očekuju da IT podrži njihove izbore uređaja i pomogne im da napreduju u mobilnom okruženju koje se sve brže menja, kaže David Strom u tekstu objavljenom u časopisu “CIO”.
Međutim, sa slobodom izbora dolaze i dodatne odgovornosti.
„Zajedno sa izgradom prilagođenih aplikacija, kao i sa razvojem i podrškom niza uređaja, IT se mora pripremiti za bolji mobilni menadžment i strožije mere bezbednosti. U suštini, ITu je potrebna tranzicija iz uloge hardverskog provajdera, do one kao integratora mobilnih sistema“, navodi dalje autor.
Polet vezan za mobilnost u preduzeću se izražava i u brojevima. Prema IDGovom istraživanju menadžmenta mobilnosti 2014. godine, 81% kompanija ima isplaniranu mobilnu strategiju, dok je 47% njih razvilo mobilne aplikacije izvan emaila. Za većinu ispitanika, bezbednost zaostaje, sa samo 7% onih koji kažu da su bezbedni u svim oblastima…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.