Mističnost brenda u digitalno doba

0

Prekomerno korišćenje društvenih medija može da potamni oreol ikoničnih brendova.

Bitnost “lux” sapuna decenijama je proizilazila iz izgrađene percepcije da je to “sapun kojim se ulepšavaju filmske zvezde”. Naime, ovaj brend je još od davnih dvadesetih godina prošlog veka investirao u podršku od strane slavnih ličnosti.  Za podršku brendu pridobijene su neke od ikona Holivuda i Bolivuda. Ovakvo reklamiranje je podiglo buku zbog samog prisustva filmskih zvezda ali i zbog činjenice da je “lux” bio jedan od retkih brendova koji su mogli sebi da priušte filmske zvezde kao brend ambasadore – ne samo u svojoj kategoriji nego u oglašavanju uopšte.

I danas u Unileveru naglašavaju da “od 1925. “lux” donosi najbolje od lepote – i zadovoljstva koje dolazi sa tim – do svake žene u svetu”, podsećajući da napravljen kao najskuplji francuski sapun i “poznat kao tajna lepote nekih od najglamuroznijih zvezda  – od Elizbet Tejlor, Odri Hepbern, Merilin Monro do Ašvarie Rei i Katrine Kaif”…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.