29/10/2014 –
Kada je reč o pojedinačnim poslovnim jedinicama kompanije LG Electronics, rezultati izgledaju ovako:
• Kompanija LG Home Entertainment beleži prihode u iznosu od 4,71 biliona južnokorejskih vona (4,59 milijardi amerčkih dolara) što predstavlja manji pad od 3 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Operativni profit iznosi 130,5 milijardi južnokorejskih vona (127,19 miliona američkih dolara), koji je uvećan za 5 odsto u odnosu na isti kvartal prethodne godine, pre svega zahvaljujući boljem miksu proizvoda.
• Kompanija LG Mobile Communications isporučila je rekordnih 16,8 miliona smart telefona u trećem kvartalu, što predstavlja povećanje od 39 odsto u odnosu na prethodnu godinu i 16 odsto više u odnosu na pretodni kvartal. Prodaja od 4,25 biliona južnokorejskih vona (4,14 milijardi američkih dolara) i operativni prihod od 167,4 milijardi južnokorejskih vona (163,16 miliona američkih dolara) najviši su u istoriji kompanije još od trećeg kvartala 2009. godine.
• Kompanija LG Home Appliance beleži prihode u iznosu od 2,91 biliona južnokorejskih vona (2,84 milijarde američkih dolara), što predstavlja blagi pad u odnosu na isti period prethodne godine i to uprkos poboljšanju prodaje u Južnoj Koreji, Evropi i tržištima u razvoju, kao što su Bliski Istok i Jugoistočna Azija. Veća konkurencija u Servernoj Americi i nepovoljno kretanje deviznog kursa rezultovali su nižim operativnim prihodom od 51,8 milijardi južnokorejskih vona (50,49 miliona američkih dolara).
• Kompanija LG Air Conditioning & Energy Solutions beleži prihod od 925,6 miijardi južnokorejskih vona (902,14 miliona američkih dolara), što predstavlja pad od 5 odsto u odnosu na period od pre godinu dana. Operativni gubitak od 2,5 milijarde južnokorejskih vona (2,44 miliona američkih dolara) primarno se vezuje za nisku potražnju za klima uređajima u Južnoj Koreji koja je rezultat vremenskih uslova što neutralizuje stalni rast na Bliskom Istoku i Latinskoj Americi.
Više informacija možete pronaći u originalnom saopštenju na engleskom jeziku, koje se nalazi u prilogu.