Fenomen Pokemon Go: Iluzije percepcije

0

Čitave industrije su vođene popularnošću praćenja sledeće nove stvari. Po Larsu Buddeu, saradniku švajcarskog portala Blick, koji sa velikim brojem pratilaca na Tviteru redovno deli svoja znanja o marketingu i veb analitici, to je velika greška. On se zalaže za više distance i perspektive.

Ništa nije imalo veći publicitet u 2016. godini od Pokemon Goa. Igra je dominirala društvenim mrežama. Izdavači su objavljivali rekord za rekordom: najviše preuziman, najviše aktivnih korisnika, najveća prodaja. Onda su se stvari smirile i počele da splašnjavaju. Pokemon Go je doživeo padove na svim poljima: manje preuzimanja, manje korisnika, manje prodaje. Media makers i samoizdavači su se vratili da razmotre svoje vlastito iskustvo i trenutne brojke na svojim veb sajtovima i društvenim mrežama.

Oni su oblikovali sliku koju sada imamo: da je Pokemon Go bio uspeh koji je suviše brzo stigao do padanja. No, suština stvari leži – u grešci u našem razmišljanju, tvrdi Lars Budde, jer ovaj utisak, stvoren vestima, postovima i tvitovima, kaže, nije potpun. On u tekstu objavljenom na portalu http://t3n.de/ podseća da je Pokemon Go proveo 74 dana na prvom mestu na američkim rang listama prodaje i još uvek ima 30 miliona aktivnih korisnika, te da je u avgustu 28% svih prodaja generisanih nabavkama aplikacija mobilnih igara išlo ka Nianticu, kompaniji koja stoji iza Pokemon Goa.

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.