Dvadeset miliona dinara vredan reklamni prostor za 50 malih biznisa iz srbije

0

Rekordne 244 prijave i 50 malih biznisa kojima je ustupljen reklamni prostor vredan više od dvadeset miliona dinara, rezultat je ovogodišnjeg #OkviraPodrške, konkursa NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe.

Ovaj projekat pokrenut je 2020. godine u jeku pandemije, u svim zemljama u kojima NLB Grupa posluje, sa ciljem da se, pružanjem profesionalne marketinške podrške za izradu kampanja i ustupanjem reklamnog prostora, lokalnim biznisima pomogne da dođu do novih kupaca i korisnika, i tako što efikasnije prevaziđu negativne posledice koronavirusa na poslovanje.

„Pandemija je negativno uticala na sve svetske ekonomije, sektore i industrije. Međutim, najteže je pogodila preduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća, koja su motor razvoja i stub svake nacionalne privrede, uključujući našu. Naše dve banke imaju dugu tradiciju saradnje i podrške sa malom privredom. To znači da dobro poznajemo ovaj sektor i znamo da, iako fizički mali, poseduje proizvode i usluge koje mogu da pariraju i globalnim brendovima. Naš #OkvirPodrške način je da njihov prepoznatljiv kvalitet učinimo vidljivijim, da ga zajedno ponudimo većem broju korisnika i kupaca, i tako pozitivno utičemo na oporavak od posledica pandemije“, istakao je Vlastimir Vuković, predsednik Izvršnog odbora Komercijalne banke.

Jelena Živković, predsednica Izvršnog odbora NLB Banke istakla je da obe banke od prvog dana pandemije sa posebnom pažnjom nastoje da podrže malu privredu, kojoj je posebno teško da se izbori sa posledicama krize.

„U NLB Grupi razumemo da bez zdrave male privrede nema zdrave ekonomije. Zbog toga smo se aktivno uključili u programe Vlade RS kada je u pitanju finansiranje ovog segmenta privrede, i neprekidno tražili dodatne načine da pomognemo malim privrednicima da održe svoje poslovanje. #OkvirPodrške se pokazao kao pokretač pozitivnih promena za sve učesnike. Međutim, da bismo malim biznisima značajnije skratili put do potpunog oporavka, moramo da se udružimo. Ukoliko steknemo naviku da kupujemo od lokalnih biznisa, zasigurno ćemo obezbediti njihovu jaču konkurentsku prednost i bolju finansijsku stabilnost, a sveobuhvatan značaj za srpsku privredu biće višestruk“, istakla je Jelena Živković.

U okviru ovogodišnjeg #OkviraPodrške obezbeđena je profesionalna marketinška podrška u izradi promotivnih kampanja za ukupno 50 malih biznisa. Kampanje će do 31. avgusta biti realizovane na najgledanijim televizijama i  najposećenijim informativnim kanalima medijskih partnera koji su podržali projekat – Radio televizije Srbije, Blica, Telegrafa, Domaćinske kuće i Agrobiznisa. Pored toga, NLB Banka i Komercijalna banka će ovim biznisima, uz podršku partnera iz Alma Quattro, ustupiti i bilborde na najatraktivnijim lokacijama širom Srbije i obezbediti im oglašavanje na internet pretraživačima, ali i društvenim mrežama.

Share.

Leave A Reply