CeBIT 2016

0

Možda taj utisak ne dele stanovnici Hanovera, već naviknuti da svakog marta skoro da postanu “manjina” u svom gradu u odnosu na učesnike i posetioce CeBITa, ali mnogima od nas koji su se sa raznih strana slivali na mesto održavanja jednog od najznačajnijih svetskih događaj kada je IT industrija u pitanju činilo se, pored ostalog zahvaljujući besprekornoj organizaciji, da svi putevi vode do Izložbenog centra.

Od pronalaženja mesta za parkiranje, prebacivanja do press centra ili neke od brojnih hala u kojima se ove godine moglo videti bukvalno sve što je od ključnog značaja za digitalizaciju, do informativnih punktova kao nezamenljive pomoći pri snalaženju – sve je funkcionisalo besprekorno.

Iako je govorio o drugim stvarima kada je rekao da je CeBIT 2016 potvrdio da je “made in Germany” i dalje znak visokog kvaliteta, ove reči Jana Geldmachera, CEOa Vodafona i predsednika Komiteta izlagača, u potpunosti se mogu primeniti i na organizaciju ovog dešavanja koje predstavlja svojevrsnu kombinaciju izložbe i konferencije.

Pet dana utemeljavanja budućnosti

CeBIT 2016 je održan od 14. do 18. marta pod sloganom “d!conomy: join – create – succeed” (digitalna ekonomija: pridružite se – kreirajte – budite uspešni) apostrofirajući značaj digitalizacije i mogućnosti koje ona donosi. Stavljajući digitalizaciju “na vrh agende poslovanja, politike i društva”, kako je to rekao Oliver Frese, član upravnog odbora Deutsche Messe AG, CeBIT je digitalizaciju “učinio opipljivom.”
Na ovogodišnjem dešavanju vodeći istraživački instituti i kompanije, kao i veliki broj startup preduzeća prikazali su najnovija dostignuća u oblasti Interneta stvari, cloud computinga, IT bezbednosti, mobilnih aplikacija i društvenog poslovanja…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.