Kako količina digitalnih informacija koju generišu preduzeća i organizacije nastavlja eksponencijalno da raste, izazov – ili kako neki kažu kriza – se proširio. Jednostavno ne postoji dovoljno ljudi sa potrebnim veštinama za analiziranje i interpretaciju ovih informacija (transformišući ih od sirovih numeričkih ili drugih podataka u uvide pogodne za akciju) – što je glavni cilj svake Big Data inicijative.
Istraživanje koje su nedavno sproveli istraživači Gartnera je pokazalo da je više od polovine poslovnih lidera koje su oni ispitali bilo svesno da je njihova sposobnost da sprovode analitiku ograničena poteškoćama u pronalaženju pravog talenta.
Prevazilaženje ovog problema je izazov sa kojim će se suočiti sve kompanije, a tržišni lideri, svesni da oni imaju da izgube više od mnogih zaostajanjem u trci da se zadrži korak sa tehnologijom, su došli do nekih inovativnih rešenja, konstatuje u svojoj knjizi posvećenoj Big Data fenomenu Bernard Marr, renomirani stručnjak za ovu oblast, dobro poznat čitaocima “Internet ogledala”, opisujući dalje primer Volmarta (Walmart)…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.