Šta je starije – razvoj ili znanje? Sličnost sa prastarom filozofskom misterijom „o kokoški i jajetu“ je očigledna, ali je, verujemo, pragmatičnije baviti se savremenom dilemom: vredi li se danas upuštati u bilo kakva razmišljanja o poslovnom i društvenom razvoju u budućnosti bez neophodnih znanja, ili pak, o novim saznanjima bez adekvatnog razvoja. Kako se odnositi prema usvajanju novih tehnologija?
Ne ulazeći u predviđanja o tome kako bi mogli da izgledaju poslovi ili učionice budućnosti, Mark Birn, rukovodilac sektora Corporate, Education, Public u kompaniji Toshiba, otkriva čitaocima „Internet ogledala“ jedan potpuno drugačiji, praktičan pristup usvajanju novih tehnologija koji bi u interesu dolazećih generacija mogao da bude sasvim logično uporište za rešavanje prethodne dileme. „Alati su sada široko dostupni, a mene najviše motivišu razmišljanja o tome na koje sve načine nastavnici mogu da se obrate i privuku tu „tehnologijom vođenu“ prirodu mladih ljudi, na osnovu svega onog što se u drugim oblastima i delatnostima savremenog života već radi i postiže“, kaže Mark Birn u intervjuu za našu redakciju.
Intervju u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.