CRM alati su imali sadržajnu 2015. godinu, sa Salesforce redizajnom, nastavljenim rastom i više SaaS opcija koje pokreću kompanije daleko od onpremise rešenja. Ovo tržište od 23,3 milijarde dolara, kako procenjuje Forbes, nastavlja da se prilagođava današnjim prodajnim i marketiškim potrebama. Analitičari uočavaju da su sada, na prelazu u 2016. godinu, mnoge CRM kompanije fokusirane na četiri glavne oblasti: usvajanje SaaSa, mobilni CRM, uticaj IoTa i nosivih tehnologija i na podatke u relnom vremenu.
Kritična masa softvera kao servisa gotovo da se stekla 2015. godine, ali 2016. bi trebalo da bude obeležena kao godina kada su na klaudu bazirani CRM alati preuzeli primat, predviđanja su stručnjaka. Prema Gartneru, oni već imaju 47% tržišnog udela, a to će se verovatno završiti osvajanjem većine tržišta.
Kada je reč o CRM tržištu, i generalno tržištu marketinškog softvera, na blogu Toolboxa izdvajaju nekoliko stvari koje pokreću usvajanje SaaS koncepta. Na prvom mestu navodi se potreba za skupim hardverom u odnosu na onpremise sisteme. Naime, onom ko želi da implementira jedan onpremise sistem potreban je vlastiti hardver ili mora da se maši više servera da bi upravljao CRM zahtevima, objašnjavaju…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.