Prodaja tableta je pala, ali uređaji kao što su Apple iPad Pro i Microsoft Surface bi mogli da pomognu oživljavanju kategorije sa biznis korisnicima.
Nije tajna da se prodaja mobilnih tableta nasukala – prema IDCu, svetska isporuka je pala 5,9% u odnosu na isti period prethodne godine u Q1 2015, i iako Apple i dalje vodi na tržištu svojim različitim iPad modelima, suočen je sa smanjenjem isporuka pet uzastopnih kvartala.
Zato je posebno zanimljivo da je jedna od najvećih najava na Appleovom nedavnom dešavanju bila dodatak njegovoj tablet postavi.
iPad Pro je Appleov najveći tablet i sa najimpresivnijim specifikacijama do sada, sa 12,9inčnim retina ekranom i procesorom za koji Apple tvrdi da je “brži od 80% prenosivih PCa koji su isporučeni u poslednjih 12 meseci.” No, ovaj uređaj nije uglađeniji, moćniji apdejt prethodnih Apple tableta (na putu je novi iPad Mini 4, a iPad 2 je još uvek u postavi). Sa funkcijama softvera namenjenim poslovanju i opcionom tastaturom i olovkom, iPad Pro označava pomak na novu teritoriju za kompaniju. A kada Apple AAPL.31% preuzima korak u drugom pravcu, tehnološki svet obraća pažnju…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.