Dosta se pričalo o online privatnosti i mnoge kompanije rade na tome da zaštite privatnost klijenata i zaposlenih. U nekim industrijama, kao što je zdravstvo, organizacije su obavezne prema propisima vlade da zaštite privatnost podataka (na primer, evidencije pacijenata). Ali u današnjem društvu opsednutom Internetom, gde se toliko vremena provodi online i toliko informacija deli online, bez obzira da li su u pitanju društveni mediji, sobe za četovanje ili druge online zajednice – koliko zapravo možemo očekivati da imamo privatnosti?
Da li smo došli do stadijuma da invaziju na online privatnost posmatramo kao „nešto što će se jednostavno dogoditi“ bez obzira koje mere predostrožnosti preduzmemo? – pita se Shaun Donaldson, jedan od direktora u Bitdefenderu. Odnosno, kada se posmatra više sa tačke gledišta informacione bezbednosti, koliki uticaj ima dostupnost ličnih informacija na Internetu na sposobnost organizacija da zaštite mreže, aplikacije i podatke? Pre nego što je istražio taj aspekt, Donaldson se osvrnuo na neka nedavna istraživanja na temu privatnosti…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.