Eunet je provajder koji je prvi započeo sa komercijalnim pružanjem usluga s opredeljenjem na Internet još 1995. godine uz partnertsvo sa kompanijom Eunet International koja je tada bila vodeći evropski operater. Kako vidite razvoj vaše kompanije u ovom periodu i šta se promenilo od tada do danas?
Na koji način postižete lojalnost zaposlenih? Da li je u pitanju pružena mogućnost da uče, stiču nova saznanja, ili je to neka finansijska stimulacija?
Savremeni biznis je nezamisliv bez upotrebe interneta. Koliko su naše kompanije svesne činjenice da ne mogu da funkcionišu bez njega, bez jake IT podrške, odnosno kakva su vaša iskustva sa kompanijama u tom smislu?
Imamo strane kompanije koje su otvorile svoja predstavništva u Srbiji. One verovatno imaju drugačiji stav?
U kojoj meri se još uvek koristi dial-up konekcija i ISDN i na koje probleme nailazite?
Internet u Srbiji je među najsporijim i najskupljim u Evropi. Prosečna brzina prenosa je oko 1 Mb/s što je 50 puta manje nego u razvijenim zemljama. Naša zemlja zaostaje čak i za zemljama u okruženju. Zašto je to tako?
Eunet VoIP servis omogućava jeftinije razgovore sa inostranstvom u odnosu na standardno telefoniranje. Koliko se ovaj servis koristi?
Razvoj IT-ja i Interneta, sve veća potreba korisnika za tim razvojem, rađa se sve veća potreba za definisanjem kvota koje vi dodeljujete korisnicima. Da li razmišljate o povećanju?
Da li razmišljate o Cloud Computingu odnosno ponudi novih rešenja svojim korisnicima?
Da li postoji još nešto u domenu planova?