Već dovoljno dugo postoji pojam, postoji usluga, postoji na našem tržištu, pa ipak kao da na samom početku nije dovoljno rečeno odakle zapravo taj Cloud, zašto biste ga uopšte koristili, kako ga drugi koriste i, na kraju, ono što je najbitnije – kako može pomoći ili odmoći ako se ne razmišlja o istom na vreme.
Bilo da ste poklonik AWS, Google, Microsoft, SalesForce, Rackspace…. ili nekih drugih tehnologija, ovaj tekst vam može pomoći da shvatite zašto uopšte treba da razmišljate o tome – selekcija vendora dolazi kasnije
Hajde da krenemo redom, sa opasnošću da ova priča bude nesnosno dosadna, pa da već odustanete na kraju prvog paragrafa. No, preuzimam rizik za to.
Dakle – Cloud. Veliki broj definicija, a opet dovoljno različitih i naprosto skovanih da vas zbune. Verovatno ne namerno, mada u poslednje vreme, gledajući šta pojedine svetske kompanije govore o ovoj temi, usuđujem se da pomislim da ipak donekle jeste namerno zbog ograničenosti i uzrokovanosti ponudom koju svaka od tih kompanija ima na raspolaganju…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.