Agencija Grayling, jedan od globalnih lidera u oblasti strateških komunikacija, predstavila je IGNITE CEE, svoj novi hab sa sedištem u Varšavi u Poljskoj. Ova strateška ekspanzija ima za cilj da unapredi kreativne i strateške usluge agencije Grayling širom Centralne i Istočne Evrope (CEE), koje će biti na raspolaganju kako postojećim tako i novim klijentima.
IGNITE CEE se sastoji od hab tima u Varšavi koji se oslanja na mrežu Grayling stručnjaka za analizu podataka i strategiju sa 10 tržišta Centralne i Istočne Evrope. Hab će delovati kao proširenje globalnog IGNITE tima, koji je uspostavljen pre pet godina u Londonu, i okuplja tim od preko 20 stratega, kreativaca, analitičara podataka, istraživača i stručnjaka za digitalni marketing širom Velike Britanije, Francuske, Singapura, Hong Konga i Kine. Globalni IGNITE tim poseduje i nezavisni interni kreativni studio u Londonu i Hong Kongu, nudeći integrisane usluge dizajna i produkcije širom sveta.
Ovaj potez ističe posvećenost agencije Grayling da ulaže u strateške i kreativne kapacitete širom svoje mreže.
IGNITE CEE tim predvodiće Lukasz Napora, koji je već pet godina na poziciji kreativnog direktora agencije Grayling u Varšavi gde je sarađivao sa brendovima kao što su Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak i Nobu. Još jedan ključan član IGNITE CEE tima je Jan Fraczek koji se nalazi na funkciji Senior Creative.
Napora i Fraczek će blisko sarađivati sa IGNITE „Power Pairs” – timovima koje čine analitičari podataka i eksperti za planiranje sa 10 tržišta CEE regiona: Srbija, Bugarska, Češka, Hrvatska, Mađarska, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija i Ukrajina. Power Pair beogradske Grayling kancelarije biće Nada Purešević (Account Director) i Natalija Nedeljković (Senior PA & PR Consultant) koje će sa IGNITE CEE timom zajedno pružati kreativnu i stratešku podršku klijentima na srpskom tržištu.
„Prvih pet godina IGNITE tima potvrdilo je naše uverenje da će potražnja za kreativnošću u oblasti komunikacija nastaviti da raste. Međutim, sama kreativnost nije dovoljna i u Graylingu veliki akcenat stavljamo na sinergiju svih aktivnosti koje mogu uticati na strategiju, i pretvarajući podatke u vredne uvide. Stvaranje IGNITE CEE tima nam omogućava da svoju ekspertizu ponudimo većem broju klijenata u regionu, tako što ćemo kreirati kampanje koje su relevantne za više tržišta Centralne Evrope“ izjavio je Lukasz Napora, kreativni direktor za CEE region.
IGNITE CEE će pružati podršku timovima širom Grayling CEE mreže uključujući timove za potrošački PR, korporativne i javne poslove, kao i digitalni marketing. Hab tim je posebno specializovan za analitiku publike, razvoj komunikacionih strategija, kreativnih kampanja, iskustvenih koncepata, kampanja na društvenim mrežama i kreativnog sadržaja.
Komentarišući ovu najavu, Nathan Kemp, direktor za inovacije u agenciji Grayling izjavio je: „Predstavljanje IGNITE CEE haba ističe posvećenost naše agencije inovacijama ponude i usluga za naše klijente širom Centralne i Istočne Evrope. Grayling timovi širom CEE regije stekli su izuzetnu reputaciju kada je reč o isporuci ključnog, na publiku usmerenog kreativnog rada, a ulaganje u strateški i kreativni talenat će dalje ojačati naše mogućnosti da ovo sprovodimo na lokalnom nivou, istovremeno jačajući ponudu globalnog IGNITE tima u celini.“
Osnažujući Graylingov focks na analitiku publike, IGNITE je nedavno predstavio Advantage Analytics, vlastiti metodološki i dijagnostički alat. Ovaj alat nudi sveobuhvatnu, 360° i na podacima zasnovanu procenu brenda ili procenu stanja poslovanja čiji se napredak pažljivo prati tokom vremena. Advantage Analytics alat kombinuje digitalne podatke, izvedene podatke o publici koji su u vlasništvu agencije i tržišne podatke, kao i rigoroznu internu ekspertsku analizu, kako bi pružila sveobuhvatne rezultate učinka uključujući vidljivost brenda, percepciju, političku usklađenost, snagu digitalnih aseta i ESG vidljivost.