Neizvesnost u poslovanju koju donose novi tehnološki trendovi uključujući i digitalizaciju poslovanja nameće kompanijama da preispitaju sopstveni način poslovanja. Navodi magazina Business Insider predviđaju da će 40% kompanija nestati u sledećih deset godina.
Digitalna transformacija je mnogo više od same tehnologije, jer podrazumeva proces u kome se menja način upotrebe tehnologije i samim tim podrazumeva i promenu odnosa sa ključnim faktorima poslovanja tj. sa korisnicima i dobavljačima, čime se uspostavljaju potpuno novi modeli poslovanja.
Promene su konstantne i značajno utiču na poslovanje, što dovodi do toga da pravi lideri razumeju da su promene u poslovnim modelima neminovne. Danas 72 % svetskih lidera veruje da su sledeće tri godine značajnije za budućnost njihovih industrija nego prethodnih pedeset, a samo 5% veruje da su ovom trenutku iskoristili inovacije kako bi obezbedili kompetitivnu prednost. Tehnološke inovacije su usmerene kako na pojedinca tako i na celu organizaciju, što je upravo odlika renesanse. Uz činjenice da nas upotreba tehnologije pomera iz zone komfora i sve više orjentiše ka korisnicima, modernom načinu kolaboracije i inovacijama, današnjicu možemo slobodno nazvati “doba digitalne renesanse”…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.