Rakuten Viber uvodi napredne funkcionalnosti za bisnise

0

Rakuten Viber proširio je svoju strategiju, kako bi osnažio biznise svih veličina da izgrade svoje digitalno prisustvo, intenziviraju interakciju sa kupcima i povećaju obim prodaje 

Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji najavio je novu seriju poslovnih funkcionalnosti i alatki za mala i srednja preduzeća. Uvođenjem diversifikovanih poslovnih rešenja, ova super-aplikacija postaje komunikacijski centar za najširi spektar kompanija, pružajući podršku realizaciji njihovih marketinških ciljeva i omogućavajući domaćim korisnicima da otkriju njihove usluge.

Šezdeset procenata kupaca na internetu napustili bi brendove koji ne uvedu personalizaciju svog sadržaja. U nastojanju da se prilagode ovim očekivanjima, kompanije se okreću omiljenim aplikacijama za razmenu poruka kako bi isporučile personalizovana korisnička iskustva. Sa više od milijardu preuzimanja aplikacije samo na Android platformi – Viber je u mogućnosti da predstavi kompanije velikom broju potencijalnih kupaca. Na osnovu povećane potražnje za interakcijom između brendova i korisnika unutar aplikacije, Viber je proširio seriju alatki kojima kompanije stiču sposobnost da dopru do novih mušterija, izgrade i održe njihovu vernost – kao i da unaprede i povećaju prodaju.

Prvo rešenje koje će biti predstavljeno na platformi je besplatan, samouslužni komunikacijski centar za mala i mikro preduzeća putem kog će lako moći da stupe u kontakt sa domaćim potrošačima, da se bave pristižućim upitima, pospeše mogućnost pretrage svojih poslovnih profila i stimulišu prodajne aktivnosti. Tako će korisnici lako moći da pronađu željene kompanije putem pretrage u Viberu ili klikom na dostavljeni link, istraže profil željenog brenda i započnu prepisku sa njim. Preduzetnicima će biti omogućeno da razdvoje poslovnu od privatne prepiske, čime se povećava mogućnost dalje interakcije sa kupcima – kao i razvoj i rast poslovanja.

Viberovi novi samouslužni poslovni nalozi su besplatni i trenutno su dostupni u Grčkoj i na Filipinima – uz najavljeno uvođenje u Srbiji tokom 2024. godine, kao i na drugim svetskim tržištima.

Posebno prilagođeni cenovnici za dodatne usluge biće ponuđeni ubrzo posle uvođenja inicijalnih, koje su besplatne i samouslužne, a na osnovu povratnih informacija i potreba izraženih od strane kompanija koje ih budu koristile.

„Širenjem portfolija naših usluga iz domena biznisa, potvrđujemo posvećenost kreiranju rešenja za sve nivoe potreba kompanija svih veličina i profila”, napominje Kristina Konstadače, glavna direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber, te dodaje: “Naša misija je jasna – ponuditi posebno prilagođene usluge privrednim subjektima sa širokim spektrom potreba. Svi koji nastoje da razviju poslovanje imaće te mogućnosti unutar aplikacije. Uz Viber u ulozi partnera za rast i razvoj biznisa, kompanje će imati na raspolaganju komunikacijsku platformu pomoću koje će se efikasno adaptirati na nove izazove koji će se javljati kroz njihova tržišna iskustva”.

Share.

Leave A Reply