Promena kulture doniranja

0

Mastercard podržao NURDOR novom onlajn platformom za donacije i modnom kolekcijom

U Mastercardu kombinujemo saosećanje s našim snagama u poslovanju – poput inovativnosti, inkluzivnosti, fleksibilnosti i poverenja. Cilj nam je osnažiti inkluzivnu, digitalnu ekonomiju od koje će koristi imati svi članovi zajednice, tako što transakcije činimo sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Shvatamo koliko je svet međusobno povezan i iz prve ruke vidimo kako je naša predanost društvenoj odgovornosti – direktno povezana sa našim uspešnim poslovanjem.

Sva istraživanja govore u prilog tome da generacija Z, koja sada polako ulazi u radno sposobno stanovništvo, izbegava brendove koji ne posluju na održiv način, a 73% njih svesno plaća i do 10% više novca za prozvode kompanija koje posluju na taj način. Kada pričate sa starijim Zederima, većina njih je zainteresovana za cirkularnu ekonomiju, što nije slučaj sa milenijalsima. To je istovremeno i prva prava digital-native generacija, što kombinovano znači da je potencijal da oni pokrenu i podrže korporativne filantropske i napore za održivost izrazito veliki, naravno, dokle god prepoznaju autentičnost u tim akcijama…

Tekst u celosti možete da pročitate u digitalnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply