Mastercard: Poverenje u doba sajber pretnji

0

Razvoj tehnologija i razvoj strategije za očuvanje sajber sigurnosti su neraskidivo povezani. To je jedini odgovoran pristup poslovanju i on iziskuje investicije ne samo u potrebne alate, već i u edukaciju na svim, uključujući i najviše nivoe bilo koje kompanije, kao i stalno dokazivanje posvećenosti tom cilju klijentima. Kada kompanija posveti podjednaku pažnju i investicije sajber sigurnosti kao i tehnološkim proizvodima koje razvija, ona dobija šansu da se izdvoji kao brend kome ljudi veruju.

Niko se neće iznenaditi kada kažem da je sigurnost podataka od izuzetne važnosti za korisnike, međutim, studije pokazuju da se kompanije ipak pre odlučuju da ulažu u inovacije u drugim sferama poslovanja, potcenjujući potrebu za poverenjem. Međutim, baš kao i sa korporativnom društvenom odgovornošću, potrebno je vreme da kompanije shvate da je to nešto što njihovi korisnici žele. Kada je reč o poverenju korisnika u sigurnost podataka, kompanije moraju da napreduju. Živimo u doba kada se sve više ljudi bolje razume i ulaže u sajber bezbednost, dok se istovremeno povećava i broj sajber napada. Prećutkivanje tih napada ne bi trebalo da bude opcija ni za jednu kompaniju, jer one su te koje moraju da šalju edukativne poruke, da budu proaktivne i, što je još važnije, da imaju jasno definisane planove za sanaciju eventualne štete. Takvi planovi se moraju stalno (pr)ocenjivati, a strategije za zaštitu sigurnosti konstantno ažurirati…

Tekst u celosti možete pročitati u specijalnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply