Ova kompanija prepoznata je za izuzetan dizajn i nagrađena sa čak 13 nagrada u kategoriji komunikacija dizajna
Kompanija LG Electronics (LG) dobitnik je Red Dot nagrade za Brend godine, čime se pridružila listi kompanija kao što su PepsiCo, Audi AG i Mercedes-Benz. Takođe, LG postao je tek treća kompanija koja je dobitnik nagrade za Brend godine i nagrade za Dizajnerski tim godine, koju je prethodno osvojila 2006. godine.
Laskavu titulu Brend godine, LG je dobio zahvaljujući osvajanju čak 13 Red Dot nagrada tokom ove godine, u kategoriji komunikacija dizajnom. Među nagrađenim uređajima su i LG G4 smart telefon i LG Watch Urbane, koji predstavljaju oličenje dizajnerske filozofije kompanije koja se bazira na korisničkom iskustvu (UX) sa jednostavnijim interfejsom koji je prilagođen korisnicima.
„Kada je u pitanju brend menadžment, LG je bez premca. U skladu sa svojim sloganom „Život je dobar“, LG uređaji omogućavaju svakom korisniku da poboljša svoj život, što je upravo način na koji brend menadžment treba da funkcioniše“, izjavio je dr Peter Zec, osnivač i izvršni direktor Red Dot takmičenja.
„Red Dot nagrada je oličenje vođstva kompanije LG na polju dizajna uređaja i potvrda njene stalne posvećenosti, kako kreiranju inovativnog dizajna, tako i intuitivnog korisničkog iskustva. Nastavićemo da razvijamo kreativna rešenja, koja produbljuju odnos između našeg brenda i korisnika, u skladu sa sloganom „Inovacije za bolji život“, izjavio je Noh Chang-ho, potpredsednik i šef korporativnog dizajna u kompaniji LG Electronics.
Kompaniji LG nagrada će biti javno dodeljena 6. novembra na godišnjoj Red Dot Gala večeri u Berlinu, a nagrađeni LG proizvodi mogu se videti i na sledećem linku: www.red-dot.de/cd.