Kako uliti poverenje u svaku transakciju – i svaku interakciju

0

„Možemo da isporučimo vašu sledeću pošiljku kada platite neplaćeni iznos od 102,02 USD; preuzmite priloženu fakturu.”

„Lozinka za vaš imejl nalog je netačna. Kliknite ovde da promenite lozinku.”

„Možete brže da dobijete povraćaj poreza — sve što treba da uradite je da podelite informacije o svom bankovnom računu.“

Naizgled svaki dan, svako od nas biva zatrpan neprekidnim nizom hitnih zahteva i takozvanih „prilika“ u sve široj mreži aplikacija, platformi i IoT uređaja. Ovi primeri su samo, na prvi pogled, najočiglednije pretnje koje, nadamo se, možemo lako identifikovati i ublažiti. Ali u našem hiperpovezanom svetu, možda nismo uvek svesni gde smo zapravo najranjiviji.

Male firme koje podržavamo su pod sve većom pretnjom, a sajber kriminalci iskorišćavaju brzi prelazak na e-trgovinu tokom pandemije. Novi izveštaj kompanije Risk Recon, kompanije Mastercard, otkriva da 41% američkih gradova nema dovoljno jake programe za bezbednost informacija kako bi zaštitili svoje podatke, što ih čini ranjivim na potencijalne zloupotrebe podataka i ransomware napade koji bi mogli da ugroze vitalni značaj koje gradske službe imaju.

Čak se i veće kompanije sa više resursa za sajber bezbednost bore da pravilno zaštite svoje poslovanje kada zaposleni rade od kuće preko manje bezbednih veza. Takođe, možda nisu nužno svesni rizika koje potencijalno može da donese saradnja sa trećim stranama koji često ne razumeju ili ne praktikuju iste poslovne politike…

Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa

Share.

Leave A Reply