U kontekstu poslovnog okruženja koje se brzo razvija razlika između kompanija koje su podigle svoju poslovnu organizaciju do ERP-a (enterprise resource planning) najnovije generacije i onih koje nisu postaje sve jasnija. U današnjem poslovnom pejzažu koji je sve kompleksniji i brzo se razvija, ovladavanje neizvesnošću je postalo nova konkurentska prednost, agilnost i predviđanje su buduće valute uspeha. Kompanije moraju da budu korak ispred konkurencije uz pomoć inovacija, omogućavanja izuzetnih korisničkih iskustava i isporučivanja vrhunskih i suštinskih rezultata koji podjednako zadovoljavaju investitore i članove borda.
COVID-19 pandemija samo je to dodatno istakla i ubrzala. Pandemija je na neočekivan način promenila osnovne vrednosti i očekivanja mnogih ljudi i poslovno okruženje većine kompanija – i dovela do digitalne transformacije mnogih kompanija. Mnoge organizacije su doživele više promena u poslednjih osam meswci nego u poslednjih osam godina.
Međutim, čini se da su neke kompanije sposobne da se uspešnije kreću u ovim okolnostima, bolje i brže se prilagođavaju i pokazuju veću izdržljivost u nesigurnim vremenima. Mogli bismo reći da su otpornije od drugih…
Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa.