U tandemu sa društvenim mrežama, mobilnim i cloudom, napredna analitika i povezane data tehnologije su postale snažnije i jedan od glavnih faktora promena u digitalnom dobu, konstatuju i autori stručnog časopisa “CIOReview” u tekstu objavljenom sredinom marta.
Oni konstatuju da je danas preduzećima potrebna “centralizovana analitička platforma koja pruža fleksibilno, višeslojno analitičko okruženje kako bi ona stekla konkurentsku prednost i donosilala kvalitetnije i bolje odluke. Uz pomoć naučnih podataka i poslovne analitike, profesionalne organizacije mogu da naprave infrastrukturu za analizu big data, koja pokreće bolje organizaciono donošenje odluka i poboljšane performanse. Dok se gradi analitička infrastruktura, često se spominje analitička platforma, ali retko kad i planiranje i izrada. Često ćemo da čujemo da ljudi koji se bave podacima i poslovni analitičari govore o snazi analitike, ali propuštaju da se bave kompletnim planom implementacije”. Međutim, ističu, da bi se napravio značajan pomak u svet velikih podataka i zadržala prednost u igri, preduzeća moraju promeniti način na koji razmišljaju o analitici i izgraditi bolju analitičku infrastrukturu da bi iskusila prednosti poslovne analize…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.