Istraživanje: Čak 77% stanovnika Srbije kupuje onlajn

0

Internet je odavno postao deo svakodnevnih poslovnih i zabavnih aktivnosti građana u Srbiji, a oni u sve većoj meri vide internet kao praktičan kanal za kupovinu, pa 77% građana Srbije već kupuje onlajn. Ovo je rezultat najnovijeg istraživanja MasterIndex Srbija 2017, studije o finansijskim navikama i potrebama aktivnih korisnika kartica u zemlji.

Studija sprovedena u aprilu ove godine pokazuje da svaki treći kupac plaća onlajn makar jednom mesečno. Uopšteno govoreći, muškarci su za nijansu aktivniji onlajn kupci od žena – 51,5% u poređenju sa 48,5%, dok se ispitanici starosti između 45 i 59 godina najčešće opredeljuju za veb prodavnice (29%).

Artikli koji se najčešće kupuju su odeća (54% ispitanika), električni uređaji (30%) i knjige (24%). Ove godine je dostava hrane takođe dospela na listu (8%), zajedno sa pretplatom na medijske usluge (6%) i plaćanjem onlajn kurseva (6%)…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtulnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.