Forum Izazov 2022 sredinom aprila u Beogradu

0

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Ako bismo sve ono što jeste svrha voljenog i društveno odgovornog brenda sveli na „najmanji zajednički sadržalac“ to bi bila briga o nekome ili za nekoga. Osim što bi „briga o drugom“ trebalo da bude deo svakodnevne komunikacije, ona bi trebalo da bude i u srži svake odgovorne kampanje. Naposletku, u srži brige o drugom, nesporno leži – briga o sebi. Ona podrazumeva: negovanje ispravnih vrednosti, konzistentnosti i doslednosti. Ako ovo stanovište primenimo na brendove, to bi značilo da bi svaki brend trebalo da teži konstantnom preispitivanju svojih vrednosti. Brigom o sebi na izvestan način brinemo i o ljudima oko nas. Brendovi se brigom o sebi brinu o svojim potrošačima, ali i svima onima koji su u interakciji sa brendom.

„Kroz slogan ‘Handle with care’ obraćamo se brendovima, odnosno onima koji ih vode, dajući im, na neki način ‘uputstvo’ kako se poneti u trenutku kada kampanje počinju da zauzimaju vrednosne stavove i artikulišu ih tokom prodajnih aktivnosti. To se ne odnosi nužno na CSR aktivnosti, već bi, naprotiv, to trebalo da bude slogan koji će važiti za svakodnevne kampanje i komunikaciju brendova. ‘Rukujte pažljivo’ potrošačima / saradnicima / vrednostima / emocijama bez obzira koji je aspekt vašeg poslovanja u pitanju. Briga o brendu = briga o potrošaču – upravo je bila inspiracija agenciji Ovation BBDO, koja već punih sedam godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže, koja je organizator foruma IZAZOV 2022.

Ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko su lideri budućnosti; da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije; kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo; kako pomiriti održivost i profit; kako društveno važne teme integrisati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju, a ‘ne pasti’ na klizavom woke terenu; kako danas merimo kreativnu efikasnost; ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova i plasiranje brand fake news; ali i ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda; dolazi li vreme preispitivanja lojalnosti i zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a koje ove godine organizuju kompanije Atlantic Štark, Bambi, Frikom, PepsiCo – Marbo Product, Naftna industrija Srbije i Porto Montenegro. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2022 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih osam godina.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 traje do 31. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu www.izazovforum.rs

Share.

Leave A Reply