Vlasnici malih i srednjih preduzeća obično misle da im je security koji štiti velika preduzeća daleko van domašaja u smislu troškova i kompleksnosti. Međutim, nedavne promene u pejzažu pretnji navode ih da ponovo razmisle o svojim bezbednosnim strategijama. Sajber kriminalci su jednaki oportunisti koji iskorišćavaju slične taktike koje se koriste u većim preduzećima da bi targetirali manja. Sada i mala preduzeća moraju da imaju veliku zaštitu, upozorava Donald Meyer, direktor marketinga u Check Pointovom data centru.
Prema Svetskoj banci, više od 90% registrovanih preduzeća širom sveta su male ili srednje veličine (SMB). To je puno zrelih prilika za lukave sajber kriminalce koji su više nego svesni lakog plena koji mala i srednja preduzeća obično predstavljaju. Zbog povećane sofisticiranosti pretnji i taktika koje kriminalci koriste mnoga mala i srednja preduzeća tragaju za naprednijim zaštitama svojih mreža pre nego da jednostavno biraju rešenja čisto na osnovu troškova.
U pravom smisli reči, vidimo potrebu za premium security ponudama koje uključuju naprednu prevenciju pretnji i enterprise-level bezbednosne funkcionalnosti prilagođene rastu malih i srednjih preduzeća…
Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.