Brend Beko uspostavio saradnju sa vodecim prodajnim lancem tehnike u Srbiji
Beko, drugi najveci evropski brend bele tehnike, uspostavio je saradnju sa Tehnomanijom, vodecim prodajnim lancem tehnike u Srbiji, u cijim prodavnicama ce od sada biti zastupljen celokupan asortiman samostojecih i ugradnih aparata bele tehnike, kao i malih kucnih aparata brenda Beko.
U 34 prodavnice ovog maloprodajnog giganta, potrosaci ce za sebe moci da izaberu Beko proizvode bazirane na najnovijim tehnologijama, koje su osnova rasta ovog brenda, kao sto su Split&Cook, Surf, ProSmart Inverter Motor, Pet hair removal, EverFresh+, NeoFrost, Active Fresh Blue Light™, kao i Home Cream jedinstven frizider na srpskom trzistu sa mogucnoscu pravljenja sladoleda.
„Beko je u Srbiju dosao sa dugorocnom strategijom razvoja i sirenja poslovanja, i zato je saradnja sa Tehnomanijom za nas veoma znacajna jer ce nasi proizvodi sada biti jos dostupniji nasim potrosacima. Ono sto izdvaja nase proizvode je cinjenica da su pouzdani, inovativni, modernog dizajna, stede resurse i olaksavaju zivot nasih potrosaca sa svojim korisnim funkcijama i naprednom tehnologijom, cime im omogucuju da kvalitetnije provedu svoje slobodno vreme“, rekao je Arel Atakol, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
Beko, medjunarodni brend turske Arcelik grupe i drugi po velicini brend u Evropi u sektoru bele tehnike, predstavlja najbrze rastuci brend na celokupnom evropskom trzistu u poslednjih sedam godina. Pre skoro dve godine, u Beogradu je otvoreno regionalno predstavnistvo Arcelik grupe, kompanija Beko Balkans, odakle se upravlja regionom Balkana, sto pored Srbije, ukljucuje trzista Makedonije, Bosne i Hercegovine Crne Gore i Albanije.