Ostvarivanje digitalne personalizacije kroz marketing tehnologije

0

U digitalnom pejzažu koji se stalno razvija nije čudo da marketing stručnjaci žele da podignu nivo svoje igre kada je reč o njihovim marketinškim strategijama. Oni kritički razmišljaju o inovacijama u zapošljavanju, strukturi tima i, najznačajnije, korisničkom servisu. Većina marketara se slaže da, u cilju ostvarivanja vrednosti, mora biti uspostavljen digitalni marketing koji zadovoljava stalno promenljive potrebe korisnika. Jedan od načina da se to postigne je usvajanjem novih marketing tehnologija.

Marketing tehnologija može da bude korisna za marketare koji žele da ojačaju svoje napore digitalne personalizacije. Korišćenje  Web Analytics Softwarea, Customer Relationship Managementa i Content managementa su neki od uobičajenih primera kako poslovni marketari povećavaju svoje napore digitalne personalizacije kroz marketing tehnologiju. Sve te strategije imaju za cilj da koriste podatke o ponašanju korisnika da bi se marketing prilagođavao na osnovu njihovih mogućih potreba. To im pomaže da dopru do širokog spektra kupaca, pošto produkcija kontekstualno relevantnog materijala ima mogućnost dodavanja tog ličnog pečata koji kupci obično traže. Jedan vrlo važan aspekt marketing tehnologije je da bez pravih alata ovaj cilj ostaje nedostižan…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.