Klima je jedan od najvećih izazova 21. veka a svakodnevne aktivnosti, odnos ljudi prema prirodi i način života ima sve veći negativan uticaj na zaštitu ozonskog omotača.
Prema predviđanjima, temperatura bi trebalo da poraste 1,5°C do 4,8°C do 2100. godine. COP21 treba da dovede do međunarodnog sporazuma koji treba da usvoje sve zemlje od 2020. godine, a koji ima za cilj da se održi nivo globalnog zagrevanja ispod 2°C. Upravo održiv razvoj igra ključnu ulogu u strategiji i vrednostima kompanije Schneider Electric pa kompanija razvija pametna rešenja za upravljanje energijom i posvećena je optimizaciji svojih industrijskih procesa i karbonskog otiska transportnih aktivnosti, unapređivanju eko-dizajna proizvoda, razvoju inovativnih rešenja za energetsku efikasnost i još mnogo toga.
Tako je ove godine, Schneider Electric na 4. mestu liste Clean200, listi 200 najvećih kompanija širom sveta koje su rangirane po svom prihodu koji dolazi iz čistih izvora energije. Ovo rangiranje prepoznaje posvećenost kompanije Schneider Electric da ponudi inovativna rešenja koja se bave energetskim paradoksom: balansiranje karbonskog otiska naše planete sa nepobitnim ljudskim pravom na kvalitetnu energiju. Grupa i njeni zaposleni pokreću inovacije na svakom nivou kroz povezano upravljanje energijom i tehnologijama za automatizaciju koja oblikuju industrije, transformišu gradove i obogaćuju živote. U kompaniji Schneider Electric taj koncept se naziva Life is On. Lista je prvi put objavljena ove godine i možete je pronaći na http://www.clean200.org/.
Novembra 2015. godine, uoči COP21, Schneider Electric je intenzivirao svoje namere održivog razvoja uz cilj da postigne karbonsku neutralnost kompanije i njenih ekosistema u toku sledećih 15 godina, kroz svoju proizvodnju, rešenja, istraživanja i razvoj i industrijske operacije. Neki od ciljeva koje je kompanija postavila su:
- Merenje uticaja na životnu sredinu kroz merenje emisije CO2 na svim svojim velikim globalnim projektima
- 100% nove ponude će biti osmišljena uz korišćenje Schneider ecoDesign Way™ i 75% prodaje će biti ostvareno prodajom opreme koja ima Green Premium™ oznaku
- Pružanje pomoći 50 miliona ljudi u nerazvijenim područjima da dobiju pristuo osvetljenju i komunikacijama u toku sledećih 10 godina, zahvaljujući rešenjima koja su niskokarbonska
- Smanjenje potrošnje električne energije na svim lokacijama na kojima kompanija posluje (poslovne zgrade, fabrike, magacini) za 3,5% godišnje
- Smanjenje emisije CO2 za 3,5% godišnje u Schneider Electric sistemu transporta
Ekološke performanse i performanse održivog razvoja kompanije Schneider Electric izveštavaju se kvartalno putem njihovog Planet & Society barometra. Grupu redovno prepoznaju nezavisne organizacije zbog njihove korporativne društvene odgovornosti i posvećenosti klijentima i zaposlenima.