Pizza Hut restorani u Aziji testiraće u praksi Pepper aplikaciju za trgovinu kako bi se niz novih potrošačkih iskustava uveo u trgovačke lokacije
Perčis, Njujork i Pariz, Francuska, 25. maj 2016. – Kompanija MasterCard je predstavila prvu aplikaciju za kupovinu u okviru čovekolikog robota Pepper kompanije SoftBank Robotics. Aplikacija se bazira na MasterPass platformi, globalnoj usluzi za digitalno plaćanje kompanije MasterCard koja spaja potrošače sa trgovcima, omogućavajući im da obave brza, jednostavna i sigurna digitalna plaćanja putem različitih kanala i uređaja. Pizza Hut restorani u Aziji će biti prvi partner na ovom lansiranju i radeći zajedno sa kompanijom MasterCard kako bi se ostvarila inovativna interakcija kupaca sa robotom Peppe.
Kao prvi veliki korak u približavanju konverzacijskih trgovinskih iskustava trgovcima i potrošačima, ova nova aplikacija proširuje sposobnost robota da integriše korisničku uslugu, pristup informacijama i prodaju u kontinuirano i glatko korisničko iskustvo. Restorani Pizza Hut u Aziji testiraće ovu Pepper verziju za prikupljanje porudžbina i ličniji kontakt sa korisnicima kako bi se poboljšala korisnička usluga na samim trgovačkim lokacijama do kraja 2016. godine.
„Potrošači su navikli da očekuju personalizovanu uslugu, prilagođene ponude i jednostavne procedure kako u prodavnici, tako i onlajn,“ rekao je Tobias Pujse, potpredsednik sektora za upravljanje inovacijama MasterCard Lab za Azijsko-pacifički region. „Cilj ove aplikacije je da potrošačima pruži nezaboravno i personalizovanije iskustvo kupovine koje prevazilazi dosadašnje samouslužne mašine i kioska, kombinujući inteligenciju robota Pepper sa sigurnim iskustvom digitalnog plaćanja putem digitalnog novčanika MasterPass.“
Korisnik će moći da pokrene aplikaciju jednostavnim pozdravljanjem robota Pepper i uparivanjem korisničkog MasterPass računa bilo pritiskom na Pepper ikonicu u novčaniku ili skeniranjem QR koda na tabletu koji robot drži. Nakon uparivanja sa MasterPass novčanikom, Pepper će biti u stanju da pomogne korisniku kartice pružajući mu personalizovane preporuke i ponude, dodatne informacije o proizvodima, kao i pomoć prilikom provere i plaćanje. Pepper će moći da pokrene, odobri i završi transakcije povezivanjem na MasterPass preko Wi-Fi veze i cela transakcija se dešava unutar novčanika.
Kompanija MasterCard je napravila ovu aplikaciju u sklopu svog MasterCard Lab sektora u Singapuru, jednog od osam kompanijinih centara za istraživanje i razvoj širom sveta. Pepper aplikacija nadograđuje trenutne MasterCard programe koji donose plaćanja na bilo koji uređaj potrošača, nakit ili odevni predmet- od fitnes narukica do frižidera i novih robota. Integracija sa Pepper robotom ima potencijal da otvori mogućnosti u svetu maloprodaje, kao što su personalizovana kupovina i usluge domara, kupovinu u radnji i mogućnost da se kupovina obavi u prodavnici, a kupljeni artikli isporuče na kućnu adresu. Ova ista mogućnost će biti primenjiva na druge korisničke interakcije na trgovinskim lokacijama uključujući hotele, banke, aerodrome i ostale industrije korisničkih servisa.