03/12/2014 –
Najnovija Microtising kampanja, čiji je naziv kovanica nastala od reči „mikroskopski“ i „advertajzing“, prikazaće Sony 4K logotip na kramponima Žiruovih kopački, sa ciljem da ukaže na kvalitet, oštrinu i ekstremno visok nivo detalja, koji 4K tehnologija pruža gledaocima ove viteške igre.
„Fudbal je moja strast i želim da svi koji ga gledaju osete ono što ja osećam kada istrčim na teren, a 4K tehnologija može najvernije da približi taj doživljaj ljubiteljima sporta. Detalji su veoma važni i dok igrate i dok gledate fudbalsku utakmicu, a Sony 4K tehnologija omogućava pristup tim detaljima kao niko do sada“, naglasio je vrhunski napadač Arsenala, Olivije Žiru.
Ovo partnerstvo se nadovezuje na uspeh prve Sony Microtising kampanje sa turnira u Vimbldonu 2013. godine, koju je u svetu advertajzinga obeležio nastup britanske teniske zvezde En Keotavong. Mikro logotipe kompanije Sony ponosno je nosila ova telentovana britanska teniserka na naizgled neprimetnim mestima, noktima, suknji i pertlama.
Ova inovativna kategorija advertajzinga vidljiva je isključivo korisnicima 4K televizora, a trenutno postoji devet modela u asortimanu Sony 4K Ultra HD televizora, počevši od serije X85, preko serije X95 koju karakteriše superiorni zvuk, do nedavno najavljene serije S95 sa zakrivljenim ekranom i ultimativne X95.