07/11/2014 –
Oko 1,3 milijarde ljudi, ili 20 odsto svetske populacije, nema pristup električnoj energiji. Ujedinjene nacije su zbog toga pokrenule inicijativu i proglasili period od 2014. do 2024. godine “Dekadom održive energije za sve”. Jedna od misija inicijative „Power the World“ je da podrži generalnog sekretara UN Ban Ki-Muna, u pronalaženju održivih rešenja energije širom sveta
Tokom turneje Linkin Parka kroz jedanaest gradova, od 3. do 20. novembra 2014. godine, takozvani “Power Booth ” – specijalno opremljen multimedijalni kontejner koji su postavili Siemens, Linkin Park i Warner Music – skretaće pažnju posetilaca na inicijativu „Power the World“. Unutar kontejnera, multimedijalni šou će imati za cilj da podiže svest o tome da se pristup električnoj energiji nažalost ne podrazumeva u nekim delovima sveta i motivisaće posetioce da se informišu više i uključe. Pored toga, fanovi mogu da se slikaju u kontejneru. Selfiji koji se naprave u kontejneru pre koncerta prikazivaće se kao deo prezentacija pred nastupe, a posetioci će moći da učestvuju u izvlačenju nagrada i dobiju specijalno izdanje „Linkin Park e-Smart“. Power the World će takođe biti istaknut u kratkom teaser filmu pre svakog nastupa.
Dodatne informacije o inicijativi „Power the World“ potražite na http://powertheworld.org/, dok promo video možete pogledati na sledećem linku https://www.youtube.com/watch?v=0NqEexUM2mU