Radionica pod nazivom “Od podataka do profita” održaće se 29. novembra 2023. godine sa Miroslavom Vargom i Đorđem Vojimirovićem, od 10.00 do 16.00 časova u organizaciji Profy Multi Media agencije iz Beograda i agencije POSH33 iz Subotice.
U doba ubrzanog razvoja i stalnih promena u digitalnom svetu, biti korak ispred je ključno za poslovni uspeh.
Razlog održavanja radionice su dve velike promene: sve veća primena veštačke inteligencije i uvođenje GA4.
GA4 je nova Google analitika, koja od letos, ukoliko nije podešena, ne prikuplja više podatke, što može biti pogubno ne samo za online kampanje, nego i za marketing plan kompanije.
Radionica je koncipirana u dva dela, kako bi polaznici na sveobuhvatan način mogli da prođu kroz pomenute promene.
Tokom prvog dela radionice Miroslav Varga će kroz primere iz prakse i studije slučaja da prenese svoje iskustvo i znanje o dobrim i lošim uticajima veštačke inteligencije na Google Ads platformu. Pokazaće kako da pravilnim ukrštanjem podataka i višeslojnom analizom pronađete informacije i kako da ih iskoristite za podizanje profita.
Jedna od tema će biti i kako da na osnovu podataka donesete odluku koje sledeće korake treba da preduzmete.
Varga će takođe govoriti o tome koliko dugo već koristimo veštačku inteligenciju (AI) i mašinsko učenje (ML) u Google ads kampanjama i na koji način one pomažu da kampanje bolje rade, a u kojim slučajevima treba da budete na oprezu.
Miroslav Varga je specijalista za oglašavanje na pretraživačima, nastavnik, profesionalni i TED govornik. Iskusan je i specijalizovan za optimizaciju Google Ads naloga, statističku analizu i donošenje zaključaka o prikupljenim podacima. On je i Google AdWords sertifikovani trener – GCT i predavač onlajn marketinga u nekoliko škola i institucija.
Kako ističu organizatori radionice, na neverovatno duhovit način sa puno primera iz ličnog iskustva prenosi znanje Google zajednici.
Drugi deo radionice govori o novoj GA4 analitici. Od leta ove godine kada je uvedena, mnogi biznisi koji nisu verovali najavama da će zaista i u potpunosti da prestane da prikuplja podatke ukoliko se pravilno ne podesi, su nažalost, ostali bez istih.
Složićete se da brojke mogu da nas odvedu i na pogrešan put u donošenju odluka ukoliko ih nismo sagledali iz više uglova ili ukoliko alati koji ih prikupljaju, kao što je GA4, nisu kvalitetno podešeni. Kako pravilno otvoriti i podesiti GA4 Analytics, koje su najčešće greške pri razmeni podataka između sajta, Google Tag Manager-a i GA4 i kako ih rešiti, objasniće nam Đorđe Vojimirović.
Vojimirović danas broji više od 10 godina na rukovodećim pozicijama u nekoliko različitih industrija: razvoj WEB i mobilnih aplikacija, outsourcing, proizvodnja, maloprodaja i izdavaštvo. Danas je MarTech Specialist, vlasnik kompanije Linum Internet Solution, jedan od najvećih poznavalaca ove oblasti u regionu sa velikim iskustvom u praksi.
Radionica “Od podataka do profita” je namenjena svima koji žele da nauče, razviju svoje veštine i ostvare pozitivnu digitalnu transformaciju u poslovanju svojih kompanija.
Radionica se može pratiti uživo i online. Prijave su u toku, putem sajta profymedia.rs.
Foto: Profy Media