Pod uticajem pandemije, potrošači su se prilagodili novom okruženju i stvorili nove navike u ponašanju, kupovini i konzumaciji medija. Nakon pandemije, neke od ovih navika će nestati, ali neke će nastaviti da se praktikuju ili se čak i pojačati. O tome koja ponašanja će nastaviti da žive i nakon COVID-19 pandemije i na koji način brendovi mogu da se približe potrošačima imajući u vidu te promene govori tekst koji potpisuje Željka Mićić, Research Manager agencije Polaris.
Korona virus je imao značajan uticaj i na način na koji potrošaći vrše plaćanje. Uz pravila o socijalnom distanciranju, mnogi od njih su prihvatili beskontaktno plaćanje i digitalne novčanike kao sigurniji način da upravljaju svojim novcem. Prema podacima koje je prikupio AksjeBloggen, očekuje se da globalno tržište digitalnog plaćanja nastavi da raste i u narednim godinama, dostižući vrednost od 6,7 biliona dolara do 2023.
Pandemija korona virusa je prelomna tačka za digitalizaciju i označava početak nove ere ubrzanog razvoja digitalnih tehnologija: ono šta je nekada bilo „lepo imati“ sada postaje neophodnost. Kompanije i organizacije koje žele da se razvijaju i postanu još otpornije u srednjem i dugoročnom periodu, verovatno će morati da se pozabave planom svoje digitalne transformacije kako bi ostale konkurentne u okvirima „nove realnosti“, pokazuje istraživanje EIB Grupacije, izvode iz kojeg donosimo u ovom izdanju časopisa.
Niko ne zna šta budućnost nosi. Koliko god pokušavali, nikada ne možemo definitivno reći šta nas očekuje – događaji koji menjaju svet 2020. to su jasno stavili do znanja. Ali gledajući nedavna istraživanja i trendove možemo bar donekle učeno nagađati o promenama koje dolaze u cloud tehnologiji, kaže Tim Fitzgerald, potpredsednik prodajnog kanala za cloud u Severnoj Americi u kompaniji Ingram Micro, odvaživši se da baci pogled na to šta budućnost donosi cloud computingu. Neke će možda iznenaditi saznanje da nikada nije bilo bolje vreme za partnere da počnu isporuku infrastrukture kao servisa (Infrastructure as a service – IaaS) i drugih cloud rešenja svojim klijentima.
Časopis u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju.