Ovogodišnjem događaju Channel Trends+Visions prisustvovao je sličan broj učesnika kao i 2021. godine – uprkos sve većem zamoru od onlajn sastanka.
Posle međunarodnog dela, u četvrtak ujutru sa strimingom uživo iz Varšave, gde je 200 pozvanih gostiju bilo prisutno na licu mesta u skladu sa konceptom higijene i bezbednosti, 25 ALSO zemalja učesnica održale su lokalne virtuelne prezentacije, diskusije i radionice tokom popodnevnih sesija CTV-a.
Dva vrhunca su bile panel diskusije uživo u Varšavi posvećene centralnim CTV temama XaaS i održivosti. U XaaS diskusiji, panel je bio veoma ubedljiv, ne samo visokim nivoom tehničke kompetencije, već i dubokim znanjem o tržištu koje su učesnici podelili sa slušaocima.
U panelu o održivosti, koji je imao veoma veliku međunarodnu posećenost, bilo je evidentno da je kanal prepoznao značaj teme i da već sprovodi konkretne korake, od proizvodnje do sveobuhvatnih informacija za partnere i krajnje kupce.
CCO/Managing Director ALSO Serbia doo Tomislav Papić zaključuje dan izjavom: „Za ALSO, CTV je događaj na kome smo u mogućnosti da pokažemo da nismo samo dobavljač tehnologije, već i inicijator, forum i firma koja povezuje. Teme su pogodile puls kanala a partneri i naši zaposleni su mogli da steknu nove informacije i ideje. Sada se radujemo mnogim diskusijama koje ćemo imati sa našim klijentima, posle događaja.”
Čak i oni koji su propustili CTV i dalje se mogu registrovati na www.alsoctv.com.
Platforma je otvorena do 31. maja i nudi pristup svim važnim prezentacijama, uključujući uvodno izlaganje generalnog direktora Gustava Moller-Hergta i dve panel diskusije.