U roju informacija: među osama ili pčelama radilicama?

0

Digitalna ekonomija podupire jedan opštiji trend: rastuću orijentaciju na individualna očekivanja. Otud i sve veća ekonomska uloga empatije i osluškivanja potreba korisnika, kao i poslovni fokus na kvalitet usluge. Organizacije koje ovo znaju na putu su da privuku i zadrže klijente, te da dugoročno zauzimaju uspešne pozicije. Potreban im je samo kvalitetan softverski alat da bi informacije, koje neprekidno „saleću“ poslovni sistem, vredno radile za njih.

Očekivanja korisnika podležu bezbrojnim uticajima, od konkurentskih marketinških poruka do generacijskih preferenci u komunikaciji, od potrošačkih mogućnosti, do promena životnog stila zbog pandemije. Izvesno je jedino to da masivna količina podataka koja je u dodiru sa poslovanjem raste brže nego ikada. Ponavlja se pitanje, postavljano i u boljim uslovima, kako se izdvojiti, kako neprekidno usavršavati ponudu i kvalitet usluga.

Inovativna IT rešenja, koja su u poslednje vreme ubrzano uvedena radi ublažavanja posledica pandemije, donose i mnogo bolju pokretljivost kroz sve buduće promene. Kompanija ASEE je na savremenim tehnologijama razvila sopstvena rešenja za digitalno B2G, B2B i B2C poslovanje, predviđena za organizaciju bilo koje veličine…

Tekst u celosti možete da pročitate u digitalnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply