Prezentovano rešenje za laku i efikasnu pripejd registraciju putem Portala za elektronsku identifikaciju (eID), u Beogradu.
Prema novom Zakonu o elektronskim komunikacijama, koji je stupio na snagu u maju 2023. godine, svi novi pripejd korisnici treba da registruju svoje brojeve pre aktiviranja usluge, a postojeći korisnici moraju da završe registraciju svojih pripejd brojeva zaključno sa 10. februarom 2025. godine ili rizikuju obustavljanje ove usluge. Kompanija A1 Srbija na vreme je uvela jednostavan i brz način za pripejd korisnike da registruju svoje brojeve onlajn preko Portala za elektronsku identifikaciju (eID).
“Sa ponosom ističem da Kancelarija za IT i eUpravu nastavlja unapređenje kapacitete svojih najnaprednijih sistema, kao što je šema elektronske identifikacije. Na ovaj način stavlja ih na raspolaganje, pored javne uprave, i privredi, kako bi digitalna transformacija u Srbiji napredovala još više, kao i da bi građanima bilo još lakše da koriste različite onlajn usluge. Kompanija A1 Srbija je prvi telekomunikacioni operator, koji omogućava jednostavnu onlajn registraciju pripejd brojeva svim građanima koji imaju nalog na Portalu eUprava tj. eGrađanima, što značajno štedi vreme i omogućava brži pristup mobilnim uslugama. Na Portalu eUprava je trenutno registrovano blizu 2,4 miliona građana koji koriste nekoliko stotina elektronskih usluga. Registracija pripejd korisnika predstavlja jedan od ključnih koraka u daljem unapređenju bezbednosti i pouzdanosti usluga mobilne telefonije u Srbiji“, istakao je Jovanović.
On je dodao da je zahvaljujući sistemu za razmenu podataka po službenoj dužnosti, koji je uspostavila Kancelarija za IT i eUpravu, ušteđeno 255 miliona sati čekanja, čime je eUprava u potpunosti opravdala motiv kojim se vodi, a to je da je 24 sata, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini, gde god se nalazili, u službi svojih građana.
„U A1 Srbija cenimo vreme naših korisnika jer znamo koliko im je dragoceno u današnjem brzom svetu, a naše partnerstvo sa Kancelarijom za IT i eUpravu čini pripejd registraciju bržom i lakšom nego ikad. U samo nekoliko klikova, korisnici mogu da ispune svoje uslove registracije i nastave da uživaju u našim uslugama bez prekida“, rekla je glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija Branka Pudrlja Durbaba.