Najnovija inovacija kompanije LG obezbeđuje poboljšanu zaštitu od požutenja komercijalnih ekrana za prikazivanje informacija koji se koriste u spoljašnjem okruženju
Kompanija LG Electronics (LG) predstavlja svoju naprednu tehnologiju koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja (Anti-Discoloration™) na komercijalnim ekranima za prikazivanje informacija (Digital Signage) na otvorenom. Verifikovana od strane UL Solutions, renomirane organizacije za standardizaciju i testiranje, nova LG tehnologija pomaže u sprečavanju „požutenja ekrana“, uobičajenog problema kod proizvoda za digitalno reklamiranje na otvorenom koji nastaje zbog produženog izlaganja sunčevoj svetlosti. Ova inovativna tehnologija istovremeno štiti kvalitet ekrana i stabilnost performansi, što na kraju pomaže da se produži životni vek LG komercijalnih ekrana za prikazivanje informacija koji se koriste u spoljašnjem okruženju.
LG je prva kompanija koja je dobila UL verifikaciju za tehnologiju koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja na komercijalnim ekranima za prikazivanje informacija i drugog promotivnog sadržaja. LG je razvio sveobuhvatnu metodologiju testiranja i kriterijume za procenu nedostataka, a UL Solution je nezavisno procenio proizvod. Pre ovoga, nisu postojali međunarodno priznati standardi ili metode testiranja za merenje otpornosti ekrana na požutenje.
Upotreba spoljašnjih komercijalnih ekrana u okruženjima kao što su drive in restorani, autobuske stanice, škole i sportski stadioni postala je uobičajena poslednjih godina i u stalnom je porastu širom različitih poslovnih sektora. Međutim, produženo izlaganje sunčevoj svetlosti može dovesti do toga da ovi raznovrsni ekrani vremenom postaju žućkasti. LG tehnologija koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja pomaže u rešavanju ovog problema, povećavajući kvalitet i izdržljivost ovih rešenja za komercijalno prikazivanje informacija i drugog promotivnog sadržaja.
Istraživanje kompanije pokazalo je da su kupci morali učestalije da menjaju svoje proizvode za reklamne natpise na otvorenom zbog upornih problema sa promenom boje. Kako bi se rešio ovaj problem, LG ekrani na otvorenom sa tehnologijom koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja takođe sadrže napredna termalna rešenja i materijale panela za dodatnu pouzdanost, čak i u najtežim uslovima. UL verifikovani proizvod koji uključuje tehnologiju koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja već je implementiran u nekoliko najnovijih LG proizvoda za spoljašnje reklamiranje sa visokim stepenom osvetljenja, dok postoje planovi da se proširi njegova primena na širi spektar rešenja u budućnosti.
„UL verifikacija naših proizvoda sa tehnologijom koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja aktivno jača performanse i kvalitet naših proizvoda za digitalno reklamiranje. Kroz posebno osmišljene programe istraživanja i razvoja, nastavićemo da identifikujemo i rešavamo sve neprijatnosti koje narušavaju celokupno iskustvo korišćenja LG komercijalnih ekrana za prikazivanje informacija, čime kontinuirano povećavamo zadovoljstvo i poverenje kupaca“, istakao je Paik Ki-mun, viši potpredsednik i šef poslovne jedinice za informacione ekrane kompanije LG Business Solutions.
Za više informacija o LG rešenjima za digitalno reklamiranje sa tehnologijom koja pomaže da se zadrži kvalitet prikaza boja, posetite www.lg-informationdisplay.com/product/digital-signage/high-brightness.