Kompanija Huawei predstavila finansijske rezultate za prva tri kvartala 2021. godine

0

Uprkos izazovnoj godini, Huawei ostvario prihod veći od 60 milijardi evra (455.8 milijarde CNY)

Kompanija Huawei u prva tri kvartala 2021. godine ostvarila je više od 60  milijardi evra (455.8 milijardi CNY) u prihodima, neto profitna marža dostigla je 10.2 odsto, a povraćaj ulaganja porastao je 507 odsto,  pokazuju poslovni rezultati koje je kompanija objavila. Prema rečima Guo Pinga, aktuelnog predsednika kompanije Huawei, 2021. bila  je puna izazova, ali je ukupni finansijski učinak kompanije od početka godine u skladu sa prognozama zahvaljujući agilnosti i prilagođenim strategijama.

Iako je naše B2C poslovanje značajno pogođeno, naša B2B preduzeća ostaju stabilna. Uvereni smo da ćemo nastaviti da stvaramo praktičnu vrednost za naše klijente i zajednice u kojima radimo, kroz stalnu posvećenost inovacijama, istraživanju, razvoju i sticanju talenata“ rekao je Ping.

Kompanija Huawei ima jedan od najvećih portfolija na svetu sa više od 100.000 aktivnih patenata, a čak 700 gradova i 267 kompanija sa Fortune Global 500 liste širom sveta izabralo je Huawei za svog partnera u procesu digitalne transformacije.

Kad je reč o glavnim razlozima za porast neto profitne marže ovog telekomunikacionog giganta, ona je postignuta pre svega pomoću sposobnosti upravljanja i povećanu operativnu efikasnost kompanije. Tome su doprinele prilagođene strategije, kao i optimizacija portfolija proizvoda.

 „Još uvek postoje mnoge neizvesnosti kad je reč o prognozama za ostvarenje prihoda do kraja godine, kako širom sveta, tako i u celokupnoj industriji. Međutim, mi smo uspostavili globalni mehanizam za upravljanje kontinuitetom poslovanja i agilan sistem u radu, tako da smo uvereni da ćemo uspeti da se držimo naših poslovnih ciljeva za ovu godinu“, istakao je Ping.

Reč je o strateškim inicijativama za dalji razvoj kroz optimizovanje portfolija za povećanje poslovne otpornosti, vrednosti 5G i definisanje 5.5G mreže sa saradnicima u industriji za pokretanje evolucije mobilnih komunikacija. Pored toga, kompanija je usmerena na pružanje besprekornog, korisnički orijentisanog i inteligentnog iskustva u svim scenarijima, inovacije u cilju smanjenja potrošnje energije za svet sa nultom emisijom ugljenika i rešavanje izazova kontinuiranog snabdevanja.

Sve ovo dovelo je do ostvarivanja zapaženih rezultata na različitim poljima. Kompanija se, prema Forbsu, nalazi na osmoj poziciji globalne liste Najboljih poslodavaca, a u Kini se u ovoj kategoriji nalazi na prvom mestu. Takođe, u 2021. godini je sa 49, došla na 44. mesto na Fortune Global 500 listi.

„Želeli bismo da se zahvalimo našim klijentima i partnerima na  poverenju i podršci. Uz saradnju sa njima, kao i odličan rad i posvećenost našeg tima širom sveta, zajedno ćemo koristiti digitalnu tehnologiju da pokrenemo zeleniji, digitalni svet“, istakao je Ping

Huawei će ostati posvećen poboljšanju kvaliteta i efikasnosti poslovanja, kroz kontinuirano stvaranje vrednosti za kupce i društvo u celini.

Share.

Leave A Reply