Inovativna Huawei rešenja značajno unapredila poslovanje kompanije EuroPoint

0

Zahvaljujući sjajnim dostignućima kompanije Huawei, firma EuroPoint značajno je unapredila svoje poslovanje u prethodnom periodu.

Saradnja između ove dve kompanije u cilju unapređenja aplikacije QuoteStation koja pruža finansijske, robne i poslovne informacije, doprinela je povećanju performansi i smanjila kašnjenja. Primenom inovativih rešenja kompanije Huawei, EuroPoint je došao na lidersku poziciju nudeći daleko više mogućnosti od konkurencije i poslujući naprednije nego ranije.

EuroPoint, kompanija koja se bavi finansijskim tehnologijama, prva je i jedina kompanija u regionu koja je razvila aplikaciju za web trgovinu – “QuoteStation” – koja u realnom vremenu nadgleda sve berze u Jugoistočnoj Evropi. Sa efikasnim ažuriranim sistemom za skladištenje, EuroPoint je smanjio kašnjenja aplikacija uz pojednostavljeno održavanje i nesmetanu migraciju podataka. Indeks dostupnosti podataka je značajno poboljšan, osiguravajući stabilne poslovne procese, bez ikakvih prekida.

Niko Cuca is kompanije EuroPoint istakao je da je od svih potencijalnih dobavljača, samo Huawei svojim mogućnostima i rešenjima u potpunosti ispunio tehnološke zahteve plana kontinuiteta poslovanja. Prema njegovim rečima, Huawei nudi brže skladištenje sa minimalnim kašnjenjem, u paketu sa tehničkom stručnošću i podrškom pouzdanih partnera koji su jako bitni za ovakav projekat.

Huawei OceanStor Dorado 3000 V6 sa FlashLink inteligentnim algoritmima i End to End (E2E) Non-Volatile Memory express (NVMe) arhitekturom nudi kašnjenje od samo 0,05 ms i lako može da obrađuje istovremene transakcije desetina miliona korisnika i efikasno sprečava prekide servisa. Usluge uvek ostaju nepromenjene, bez vremena čekanja tokom nadogradnje sistema. EuroPoint je implementirao FusionServer Pro Rack Server koji pruža vrhunske performanse i odličan kapcitet proširenja poslovanja.

„Znanje Huawei proizvoda za skladištenje i virtuelizaciju servera, kao i njegovo iskustvo sa prebacivanjem podataka, predstavlja veliko olakšanje za naše poslovanje. U cilju nadogradnje naše IT infrastrukture, želeli smo da pronađemo dobavljača sposobnog da pažljivo planira proces migracije podataka, minimizira nepredviđene troškove i neplanirani zastoj i osigura da krajnji korisnici prođu bez neprijatnosti, kao i da sistem bude lak za upotrebu“, rekao je Niko Cuca iz Europoint-a.

Nadogradnja IT usluga kompanije EuroPoint, direktno je uticala i na zadovoljstvo krajnjih korisnika, što je na kraju rezultiralo povećanim brojem kupaca. Finansijske usluge koje kompanija nudi sada su pristupačnije nego ikada ranije, a transakcije su daleko brže.

Share.

Leave A Reply