Zahvaljujući sjajnim dostignućima kompanije Huawei, firma EuroPoint značajno je unapredila svoje poslovanje u prethodnom periodu.
Saradnja između ove dve kompanije u cilju unapređenja aplikacije QuoteStation koja pruža finansijske, robne i poslovne informacije, doprinela je povećanju performansi i smanjila kašnjenja. Primenom inovativih rešenja kompanije Huawei, EuroPoint je došao na lidersku poziciju nudeći daleko više mogućnosti od konkurencije i poslujući naprednije nego ranije.
EuroPoint, kompanija koja se bavi finansijskim tehnologijama, prva je i jedina kompanija u regionu koja je razvila aplikaciju za web trgovinu – “QuoteStation” – koja u realnom vremenu nadgleda sve berze u Jugoistočnoj Evropi. Sa efikasnim ažuriranim sistemom za skladištenje, EuroPoint je smanjio kašnjenja aplikacija uz pojednostavljeno održavanje i nesmetanu migraciju podataka. Indeks dostupnosti podataka je značajno poboljšan, osiguravajući stabilne poslovne procese, bez ikakvih prekida. |
Niko Cuca is kompanije EuroPoint istakao je da je od svih potencijalnih dobavljača, samo Huawei svojim mogućnostima i rešenjima u potpunosti ispunio tehnološke zahteve plana kontinuiteta poslovanja. Prema njegovim rečima, Huawei nudi brže skladištenje sa minimalnim kašnjenjem, u paketu sa tehničkom stručnošću i podrškom pouzdanih partnera koji su jako bitni za ovakav projekat.
Huawei OceanStor Dorado 3000 V6 sa FlashLink inteligentnim algoritmima i End to End (E2E) Non-Volatile Memory express (NVMe) arhitekturom nudi kašnjenje od samo 0,05 ms i lako može da obrađuje istovremene transakcije desetina miliona korisnika i efikasno sprečava prekide servisa. Usluge uvek ostaju nepromenjene, bez vremena čekanja tokom nadogradnje sistema. EuroPoint je implementirao FusionServer Pro Rack Server koji pruža vrhunske performanse i odličan kapcitet proširenja poslovanja. |
„Znanje Huawei proizvoda za skladištenje i virtuelizaciju servera, kao i njegovo iskustvo sa prebacivanjem podataka, predstavlja veliko olakšanje za naše poslovanje. U cilju nadogradnje naše IT infrastrukture, želeli smo da pronađemo dobavljača sposobnog da pažljivo planira proces migracije podataka, minimizira nepredviđene troškove i neplanirani zastoj i osigura da krajnji korisnici prođu bez neprijatnosti, kao i da sistem bude lak za upotrebu“, rekao je Niko Cuca iz Europoint-a.
Nadogradnja IT usluga kompanije EuroPoint, direktno je uticala i na zadovoljstvo krajnjih korisnika, što je na kraju rezultiralo povećanim brojem kupaca. Finansijske usluge koje kompanija nudi sada su pristupačnije nego ikada ranije, a transakcije su daleko brže.