Sa aktivnostima održivosti visoko na dnevnom redu i nakon 18 meseci uloženih napora da se poboljša efikasnost, a istovremeno smanji interakcija na radnom mestu, Epson je dobio priznanje od strane Keypoint Intelligence, nagradu Buyers Lab (BLI) Pick Award za svoje rešenje za daljinske usluge.
Pokrenut 2020. godine, Epsonov ERS softver pruža rešenja za daljinsko servisiranje, pomažući da se poboljša upravljanje i efikasnost flote poslovnih inkjet štampača.
Omogućavajući daljinsku dijagnostiku i rešavanje problema, smanjujući zahteve za servisiranjem na licu mesta i obezbeđujući veće stope prve popravke, ovaj besplatni softver pomaže u smanjenju troškova usluge kao i minimiziranju zastoja proizvoda. Takođe smanjuje potrebu transporta i uticaj transporta na životnu sredinu zbog poziva na uslugu.
„Oduševljeni smo što su Epsonove daljinske usluge prepoznate od strane Keypoint Intelligence kroz njihove BLI Pick nagrade“, kaže Ana Bajagić, marketing menadžer kompanije Epson za regiju Balkan. „Ovo rešenje omogućava ono što mnoge organizacije žele da urade – smanjenje nepotrebnog uticaja na životnu sredinu, pojednostavljenje poslovanja i smanjenje troškova. Ova nagrada je svedočanstvo da je ERS (Epson remote services – Epson daljinske usluge) uspešno rešio sve ove tačke.”
„Preduzeća su u stalnoj potrazi za ‘boljim, bržim, jeftinijim’ načinom obavljanja stvari. Uvek se pitaju: „Kako mogu da uradim više sa manje? Kako mogu da budem bolji od konkurencije?’ Za mnoge je odgovor na oba ta pitanja, i više od toga — digitalna transformacija“, rekao je Li Dejvis, pomoćnik direktora za softver/skenere u Keypoint Intelligence.
„Ovogodišnja pobednička rešenja se ističu iz različitih razloga, kao što su karakteristike koje povećavaju produktivnost, lakoća korišćenja, izuzetna vrednost i drugi ključni atributi“.