Kada su Google i Youtube prošle godine omogućili postavljanje video materijala snimljenih iz ugla od čitavih 360 stepeni, a nekih pola godine nakon toga i Facebook omogućio istu funkcionalnost ovaj format je u potpunosti osvojio Internet i društvene mreže.
Kompanija Telenor Srbija predstavila je kratak video pod nazivom „Ekipa iznad grada“ koji je u potpunosti interaktivan i pruža pogled na panoramu Beograda sa zgrade Bigz, postajući na taj način, prva velika kompanija u Srbiji koja je predstavila svoju ponudu, kroz video format koji nudi više uglova i perspektiva iz kojih se može videti sadržaj.
Video je moguće pogledati na Telenor Youtube kanalu.
Na pametnim telefonima za gledanje videa u punih 360 stepeni nisu neophodne VR naočare, pun doživljaj se ostvaruje i jednostavnim pomeranjem uređaja, zahvaljujući senzoru pokreta, a ukoliko koristite Chrome pretraživač, dovojno je pomerati mišem kursor na video plejeru.
Video od 360 stepeni nije prvi put da Telenor za komunikaciju koristi nove tehnologije. Pre videa „Ekipa iznad grada“ korišćen je augmented reality i virutuelni bankar Telenor banke, zatim interaktivni HTML5 baneri koje su takođe korišćeni u kampanji Telenor Više, a koji reaguju na pokret telefona.