E-commerce: Više od trenda

0

Onlajn trgovina predstavlja tradicionalnu formu kupovine u digitalnom okruženju, putem interneta. Pojam elektronske trgovine, poznat i kao e-commerce, promenio je svest o savremenom načinu poslovanja i potrošačkim navikama. Ova digitalna revolucija trgovine donela je niz prednosti kako za prodavce tako i za kupce, transformišući način na koji razmenjujemo robu i usluge.

Autor: Milan Dimitrijević, General Manager, CODE by Comtrade Akademija

Temelj e-commerce trgovine leži u mogućnosti kupovine i prodaje 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, a bez geografskih ograničenja. Ova dostupnost je značajno proširila tržišta za prodavce, a potrošačima dala moć da na internetu kupuju iz udobnosti svog doma kad god to žele.

Jedna od ključnih prednosti onlajn trgovine jeste smanjenje operativnih troškova. Onlajn (internet) prodavnice nemaju troškove fizičkog prostora i osoblja kao tradicionalne prodavnice, a rezultat toga su niže cene za potrošače. Digitalna priroda elektronske trgovine donosi mogućnost detaljnog praćenja navika u kupovini svakog kupca, personalizaciju same ponude i efikasnije upravljanje zalihama.

E-commerce je takođe katalizator inovacija u oblasti plaćanja i logistike. Razvoj sigurnih onlajn sistema plaćanja, kao i napredak u brzini i načinu isporuke robe, značajno su poboljšali korisničko iskustvo. Koncept „kupovina na jedan klik“ i usluge isporuke dan za dan, postali su standard u mnogim delovima sveta…

Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply